Caffè Scientifico del Progetto POSEIDONE – Dialoghi, giochi e scoperte per il nostro mare
🇮🇹 Caffè Scientifico del Progetto POSEIDONE – Dialoghi, giochi e scoperte per il nostro mare
Sabato 25 ottobre alle ore 15.00, il Teatro dei Frari di Venezia ospita il Caffè Scientifico del progetto Interreg Italia Slovenija POSEIDONE, co-organizzato dal CORILA e dall’Università Iuav di Venezia, per un pomeriggio dedicato alla conoscenza e alla tutela dell’ambiente costiero e marino del Nord Adriatico.
In un’atmosfera informale e accogliente, ricercatori e cittadini si incontreranno per parlare di aree protette, pianificazione dello spazio marittimo e azioni concrete per la salvaguardia del mare e delle coste. Sarà l’occasione per scoprire da vicino i risultati del progetto POSEIDONE, confrontarsi su buone pratiche e riflettere insieme su come costruire un futuro più sostenibile per i nostri ecosistemi marini.
Mentre gli adulti dialogheranno con gli esperti, i più piccoli potranno partecipare a laboratori e letture dedicate al mare e all’ambiente, organizzati con il supporto del gruppo scout AGESCI di Venezia.
L’iniziativa prevede una merenda conviviale per tutti i partecipanti.
Un pomeriggio di scoperta, condivisione e impegno per il mare, aperto a tutta la comunità. L’ evento si svolgerà interamente in lingua italiana.
Ingresso gratuito, iscrizione obbligatoria: https://lnkd.in/dWfqPdJq
– 🇸🇮 Znanstveni kavarni projekta POSEIDONE – Pogovori, igre in odkritja za naše morje
V soboto, 25. oktobra, ob 15.00 bo v gledališču Teatro dei Frari v Benetkah potekal znanstveni kavarniški dogodek projekta Interreg Italia–Slovenia POSEIDONE, ki ga skupaj organizirata CORILA in Univerza Iuav v Benetkah, popoldne pa bo posvečen spoznavanju in varstvu obalnega in morskega okolja severnega Jadrana.
V neformalnem in prijetnem vzdušju se bodo raziskovalci in državljani srečali, da bi spregovorili o zaščitenih območjih, načrtovanju pomorskega prostora in konkretnih ukrepih za zaščito morja in obale. To bo priložnost, da od blizu spoznate rezultate projekta POSEIDONE, izmenjate mnenja o dobrih praksah in skupaj razmislite, kako zgraditi bolj trajnostno prihodnost za naše morske ekosisteme.
Medtem ko se bodo odrasli pogovarjali s strokovnjaki, bodo najmlajši lahko sodelovali v delavnicah in branjih, posvečenih morju in okolju, ki jih organizira skavtska skupina AGESCI iz Benetk.
Pobuda predvideva prijetno popoldansko malico za vse udeležence.
Popoldne odkrivanja, izmenjave izkušenj in zavezanosti morju, odprto za vso skupnost. Dogodek bo potekal v celoti v italijanskem jeziku.
Vstop je prost, obvezna pa je prijava: https://lnkd.in/dWfqPdJq


